Acasaaaaa!

>> duminică, 20 decembrie 2009

Blogul asta reflecta mai mult sau mai putin, timpul pe care reusesc sa-l petrec eu cu mine. Dupa cum se vede, n-am mai scris de vreo luna si ceva, ceea ce da o imagine a relatiei cu mine. A fost o luna plina, foarte distractiva, o luna cum nu cred ca voi mai prinde la anu. Acum am ajuns acasa la parinti, aveam nevoie de o saptamana de liniste si mi-era dor de caldura camerei mele. Ma bucur pentru asta, si imi promit ca in cateva zile o sa-mi stabilesc ordinea prioritatilor pentru anul ce vine, tintele de atins, si un cap mai stabil pe umeri. Dar astea doar pentru anul viitor. Mai renuntam la unele din ele dupa, si adaugam altele:D.
V-am mai spus ca ma simt un copil?

0 comentarii:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP